TERMENI SI CONDITII

– Rezervările efectuate online pe site-ul hotelului, devin valide numai dupa confirmarea în scris a disponibilității locurilor de cazare solicitate și plata sejurului în baza facturii proforme emise sau plata cu cardul.
– Ziua hotelieră începe la ora 16.00 (ora de la care camera poate fi ocupată/ check-in și turistul poate beneficia de toate serviciile achitate). Eliberarea camerei, în ziua de check-out se face până la ora 12:00.
– Cazarea se va face în baza prezentării unui act de identitate (inclusiv pentru copii), și a completării fișei de turist.
– Sumele deja achitate nu se returnează.
– Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua check-in-ului. Din acest motiv nu putem garanta o anumită cameră, un anumit etaj, camere alăturate etc. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care încercam să le satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea.

REGULI INTERNE

– Este interzisă folosirea prosoapelor din cameră pe plajă.
– Nu este permis accesul în hotel cu băuturi și alimente din exterior.
– Hotelul are parcare, gratuită, în limita disponibilității. Nu se poate solicitata rezervarea locurilor de parcare.
– Nu se acceptă accesul cu animale de companie.

REGULI DE CONDUITA

– Hotelul iși rezervă dreptul de a-și selecta clientela in unitatea hoteliera
– Clienții și turistii vor respecta normele de conduită ale unitații hoteliere, precum și prevederile Legii nr. 61 / 1991 republicată cu modificările și completările ulterioare privind sancționarea faptelor de incălcare a unor norme de conviețuire sociala, a ordinii și linistii publice.
– In virtutea acestei prerogative, hotelul iși rezervă dreptul de a refuza cazarea clienților in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc atingere imaginii hotelului sau deranjează alti clienți ai hotelului.

POLITICILE HOTELULUI

Anularea unei rezervări achitate , se poate face gratuit cu 14 zile inainte de data de check-in; dupa aceasta perioada sumele deja achitate nu se mai returneaza. Pentru anularea rezervării se va transmite o notificare în scris Hotelului Delfin

CONDITII DE PLATA

– avans 30% din pretul sejurului in 5 zile de la confirmarea rezervarii
– daca se face plata integrala a sejurului, se mai aplica un discount de 5%
– In cazul in care, anularea de catre turist sau restrictionarea prestarii de servicii de cazare este legata de circumstante de forta majora, cum ar fi epidemia de COVID 19 sau alte situatii in cauza(motive personale), turistii vor beneficia de un voucher la valoarea achitata anterior si pe care il pot folosi intr-o alta perioada sau in sezonul estival 2022